vineri, 13 martie 2009

De ce m-am implicat in turism ?





Pai este simplu. Am avut ocazia sa vizitez aproape toata tara inca de la o varsta frageda, dar, cu toate astea inca mai descopar locuri care reusesc sa ma impresioneze. Am fost binecuvantati cu o tara deosebita, extrem de frumoasa dar pe care, din pacate, noi nu o cunoastem. Ii lasam pe straini sa vina la noi in vizita pentru a descoperi frumusetile plaiurilor noastre iar noi, din nestiinta sau din aroganta plecam in strainatate pentru petrecerea concediilor.


O sa spuneti poate ca sunt limitat in gandire sau putin nebun. O sa spuneti ca in alte tari conditiile sunt mai bune, receptionerul te trateaza ca pe un om si te respecta, drumurile nu au gropi. Nu ma deranjeaza criticile, sunt constructive. Si DA. Aveti dreptate. Dar atata timp cat noi ne cheltuim banii si timpul pe alte meleaguri nu mai avem nici un drept sa ne plangem de serviciile si conditiile de la noi. Atata timp cat noi nu investim in tara noastra nici hotelierii nostri nu au bani sa angajeze personal calificat sau sa investeasca in unitatile de cazare.

Sa nu credeti ca iau apararea hotelierilor. IN NICIUN CAZ. Stiu prea bine care sunt si greselile lor. Doar ca aici este un intreg lant al slabiciunilor. Si in ciuda tuturor criticilor aduse turismului romanesc eu de cele mai multe ori am gasit unitati de cazare decente si onorabile care m-au facut sa revin.

Din aceasta cauza m-am implicat in turism: pentru a oferi si altora detalii despre locurile ce merita vizitate si unitatile de cazare ce merita promovate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu